Sraz byl už tradičně u muzea Veteran Arena v Olomouci, které někteří navštívili opět po roce. Mnozí z nás se divili, kolik tam přibylo nových starých strojů. Jedním z nich byl i Wikov 35 s karoserií Labuť, jenž stál připravený k jízdě před hlavním vchodem. Hlavní pozornost na sebe však upoutala premiéra modré limuzíny Tatra 75 po renovaci, se kterou přijel Zdenek Hartel. Také motorkářů se díky téměř letnímu počasí sjelo dostatek. Počasí bylo jako stvořené nejen pro motocykly, ale i pro jízdu s otevřenými automobily. Jízdy se účastnilo na třicet posádek složených tentokrát výhradně z členů klubu SKAM a pozvaných klubových příznivců.
|
Cesta k vodní nádrži Slezská Harta vedla méně frekventovanými silnicemi v hornatém terénu podhůří Jeseníků. Po obědě v penzionu u Jelena v obci Nová Pláň jsme se vydali za pohledem na vodní nádrž z rozhledny na kopci, mimochodem nejvyšší sopce v Jeseníkách, která se jmenuje Velký Roudný. Poslední zastávka před zpáteční cestou na Olomouc byla ještě u hráze téměř vypuštěné Slezské Harty. Pro cestu zpět byly vybrány silnice lemující západní okraj vojenského prostoru Libavá s cílem užít si jízdu v méně známém a také klidném prostředí. Končilo se v hostinci U Havlů v Dolanech, zejména debatami nad očekávanými novými projekty, na které se mnozí z nás, v zimním období kromě údržby už provozovaných strojů, také chystají.
|